06 Maig 2026
Arriben els plats d’estiu al menjador
El bon temps arriba també als menús, amb plats frescos, saludables i plens de sabor.
A poc a poc, l’estiu ja es comença a notar… també al menjador! ☀️🍽️
Amb l’arribada de la calor, els menús es transformen per oferir plats més frescos, lleugers i molt apetitosos.
Sabors d’estiu
Aquests dies ja hem començat a gaudir de propostes ben estiuenques com:
amanida d’arròs, vichyssoise, amanida de pasta de tres colors o empedrats de llegums 🌿
Plats pensats per adaptar-se a aquesta època de l’any i continuar oferint una alimentació equilibrada i variada.
Cuina feta amb cura
Cada menú es prepara diàriament a la cuina de l’escola per part de la nostra cuinera i l’ajudant de cuina, que treballen perquè els infants gaudeixin d’àpats saludables i saborosos.
Un servei cuidat
A més, la coordinadora supervisa el servei per garantir que tot funcioni correctament i que els infants rebin una atenció propera i de qualitat.
Menjar també és cuidar
Al menjador entenem que l’alimentació és una part molt important del benestar dels infants.
Per això adaptem els menús a cada estació, apostant per propostes fresques, nutritives i agradables per a aquesta recta final de curs.
Donant la benvinguda al final de curs
Els plats d’estiu arriben carregats de color, sabor i ganes de compartir els últims dies del curs en un ambient tranquil i agradable.
Bon profit!