Benvingut maig!

07 Maig 2026

Benvingut maig!

Una setmana plena de creativitat, jocs i activitats per gaudir junts.

Comencem el mes de maig amb molta energia i un munt d’activitats creatives 😊🌸

Aquesta setmana, petits i grans han omplert el menjador de color, imaginació i molt bon ambient.

29-maig-2

Un memory gegant molt especial

Els més petits han estat treballant en la creació d’un memory gegant de fruites, una activitat divertida que després han pogut utilitzar per jugar plegats.

A través del joc, continuen desenvolupant la memòria, l’atenció i la capacitat de compartir.

Creativitat amb materials reciclats

També han fabricat el seu propi joc de bitlles reutilitzant ampolles reciclades.

Les han omplert d’aigua de colors, convertint materials senzills en una proposta plena de creativitat i diversió.

Ha estat una setmana molt especial per deixar volar la imaginació!

Tallers pels més grans

Els alumnes més grans han gaudit d’un taller de polseres, dinamitzat per les nenes de quart, que han compartit idees i tècniques amb els companys.

A més, també han creat figures de fang que, quan s’assequin, podran decorar i pintar al seu gust.

Aquest tipus d’activitats fomenten la paciència, la creativitat i l’expressió artística.

El menú estrella de la setmana

I com no podia faltar… també hi ha hagut un plat protagonista! 😋

La fideuada amb gambes i calamars ha estat el menú estrella d’aquesta setmana i ha triomfat entre petits i grans.

Compartir i créixer

Entre jocs, manualitats i bons àpats, continuem fent del menjador un espai on conviure, aprendre i gaudir cada dia.