21 Maig 2026
Caloreta, jocs i molta diversió
Una setmana diferent, plena de creativitat, música i activitats per gaudir del bon temps.
Aquesta setmana ha estat una mica diferent 😊
Dimarts hi va haver vaga de professors i van venir menys infants del que és habitual… però això no ens va impedir passar-ho genial!
Hem aprofitat aquests dies per omplir el menjador de música, creativitat i molt bon ambient.
Tattoos neó per començar la setmana
Una de les activitats estrella ha estat el taller de tattoos neó, que ha triomfat entre petits i grans 🌈✨
Els infants han pogut escollir dissenys, colors i lluir els seus tattoos amb molta il·lusió.
Ha estat una proposta divertida i plena de color que ha encantat a tothom.
Estrelles del karaoke
Els més grans també han gaudit molt amb una sessió de karaoke 🎶
Quan agafen el micròfon… es transformen en autèntiques estrelles!
Cançons, rialles i molta energia han omplert el gimnàs durant una estona molt divertida i compartida.
El bon temps convida a sortir
La calor ja comença a notar-se i el pati s’ha convertit, un cop més, en un dels espais preferits dels infants.
Hem continuat gaudint de partits de vòlei, ping-pong i futbol, que sempre són un èxit i ajuden a compartir moments de joc i convivència.
També hi ha espai per la calma
Però no tot havia de ser moviment! 😊
També hem tret el costat més creatiu amb activitats d’aquarel·les i amb el conegut joc de polseres “Scooby Doo”, que continua triomfant entre els infants.
Aquestes estones més tranquil·les permeten expressar-se, concentrar-se i compartir moments relaxats amb els companys.
El menú estrella de la setmana
I com no podia faltar… també hi ha hagut un gran protagonista a la cuina 😋
Els macarrons a la bolonyesa de dimecres han estat, sens dubte, el plat més aplaudit de la setmana.
Tot un èxit entre petits i grans!
Una setmana per gaudir
Tot i ser una setmana diferent, hem compartit molts moments especials i hem continuat fent del menjador un espai ple de vida, creativitat i convivència.
Sembla que l’estiu ja truca a la porta… i nosaltres el rebem amb moltes ganes! 💙☀️🎶