Caloreta, jocs i molta diversió

21 Maig 2026

Caloreta, jocs i molta diversió

Una setmana diferent, plena de creativitat, música i activitats per gaudir del bon temps.

Aquesta setmana ha estat una mica diferent 😊

Dimarts hi va haver vaga de professors i van venir menys infants del que és habitual… però això no ens va impedir passar-ho genial!

Hem aprofitat aquests dies per omplir el menjador de música, creativitat i molt bon ambient.

31-estiu-2

Tattoos neó per començar la setmana

Una de les activitats estrella ha estat el taller de tattoos neó, que ha triomfat entre petits i grans 🌈✨

Els infants han pogut escollir dissenys, colors i lluir els seus tattoos amb molta il·lusió.

Ha estat una proposta divertida i plena de color que ha encantat a tothom.

Estrelles del karaoke

Els més grans també han gaudit molt amb una sessió de karaoke 🎶

Quan agafen el micròfon… es transformen en autèntiques estrelles!

Cançons, rialles i molta energia han omplert el gimnàs durant una estona molt divertida i compartida.

El bon temps convida a sortir

La calor ja comença a notar-se i el pati s’ha convertit, un cop més, en un dels espais preferits dels infants.

Hem continuat gaudint de partits de vòlei, ping-pong i futbol, que sempre són un èxit i ajuden a compartir moments de joc i convivència.

També hi ha espai per la calma

Però no tot havia de ser moviment! 😊

També hem tret el costat més creatiu amb activitats d’aquarel·les i amb el conegut joc de polseres “Scooby Doo”, que continua triomfant entre els infants.

Aquestes estones més tranquil·les permeten expressar-se, concentrar-se i compartir moments relaxats amb els companys.

El menú estrella de la setmana

I com no podia faltar… també hi ha hagut un gran protagonista a la cuina 😋

Els macarrons a la bolonyesa de dimecres han estat, sens dubte, el plat més aplaudit de la setmana.

Tot un èxit entre petits i grans!

Una setmana per gaudir

Tot i ser una setmana diferent, hem compartit molts moments especials i hem continuat fent del menjador un espai ple de vida, creativitat i convivència.

Sembla que l’estiu ja truca a la porta… i nosaltres el rebem amb moltes ganes! 💙☀️🎶