Compartim taula amb les famílies

18 Maig 2026

Compartim taula amb les famílies

Una iniciativa que ens apropa a les famílies i converteix el menjador en un espai encara més compartit.

Cada mes, a la nostra escola, vivim una experiència molt especial 😊🍽️

Mitjançant un sorteig, convidem tres famílies a venir a dinar amb els seus fills i filles al menjador escolar.

Una iniciativa plena de proximitat, convivència i moments compartits que ens encanta continuar impulsant.

32-menjador-2

Compartir el dia a dia

Durant aquesta estona, les famílies poden viure de prop com és el dia a dia del menjador.

Comparteixen taula amb els infants, observen les dinàmiques habituals i poden conèixer millor aquest espai tan important dins la jornada escolar.

Tastant el nostre menjador

A més de compartir el moment, també tenen l’oportunitat de tastar els àpats que preparem cada dia.

És una manera molt bonica de mostrar el treball que hi ha darrere del servei de menjador i l’aposta per una alimentació saludable, equilibrada i de qualitat.

Una experiència molt valorada

Les famílies valoren molt positivament aquesta experiència, ja que els permet compartir un moment quotidià amb els seus infants en un entorn diferent.

Són estones senzilles, però molt significatives.

Crear vincles

Aquesta iniciativa ens recorda la importància de caminar junts, escola i famílies, construint vincles basats en la confiança i la proximitat.

Compartir aquests moments ens ajuda a créixer com a comunitat.

Un menjador obert i proper

Per nosaltres, el menjador és molt més que un espai per dinar.

És un lloc de convivència, aprenentatge i relacions compartides.