06 Maig 2026
Decidim junts el menú de final de curs
Els alumnes de 6è participen en la tria d’un menú molt especial per acomiadar el curs.
La recta final del curs ja es comença a notar entre els alumnes de 6è 😊
Nervis, emoció i moltes ganes de viure les últimes experiències d’aquesta etapa tan important.
Una tradició molt especial
Com cada any, durant l’últim mes de curs celebrem un dia diferent a l’espai migdia.
I una de les activitats més esperades és, sens dubte, la tria del menú de final de curs per a tota l’escola.
Els infants decideixen
Aquest any, els protagonistes tornen a ser els mateixos alumnes.
Guiats per la parella educativa formada pel Marcos i l’Edu, els nens i nenes participen activament en l’elecció del primer plat, el segon i les postres.
Durant aquest procés comparteixen idees, opinen, argumenten i arriben a acords conjuntament.
Escollir també és educar
Més enllà de la il·lusió del moment, aquesta activitat també té un gran valor educatiu.
Els infants reflexionen sobre les opcions i tenen presents els hàbits treballats durant tots aquests anys al menjador: una alimentació saludable, equilibrada i de qualitat.
Participació i responsabilitat
Aquest tipus d’iniciatives ajuden els alumnes a sentir-se escoltats i part activa del menjador.
Participar en decisions reals reforça la responsabilitat, l’autonomia i el sentiment de pertinença.
Un record per tancar etapa
Per als alumnes de 6è, aquesta experiència té un significat encara més especial.
És una manera bonica de posar punt final a una etapa plena d’aprenentatges, convivència i moments compartits.
Una experiència que suma
El menjador continua sent molt més que un espai per menjar: és un lloc on créixer, participar i construir records.
Ara només queda esperar… quin serà el menú guanyador? 🍽️✨
Ben aviat ho descobrirem!