29 Maig 2026
Juguem, expressem i creem
Una proposta creativa on el cos es converteix en una eina per imaginar, expressar-se i divertir-se.
Aquesta setmana al menjador del Joan Maragall hem descobert una manera molt original de fer art 🎨✨
I és que, de vegades, no calen pinzells ni llapis... perquè el nostre propi cos també pot convertir-se en una eina creativa!
Crear amb el moviment
Els infants han participat en una activitat on han utilitzat el cos per representar formes, figures i composicions artístiques.
A través del moviment, la imaginació i el joc, han experimentat una manera diferent d’expressar-se i crear.
Expressar-se lliurement
L’activitat ha permès als nens i nenes explorar les seves possibilitats corporals, comunicar idees i deixar volar la creativitat.
Cada proposta era diferent, única i plena de personalitat.
Compartir i cooperar
Moltes de les creacions s’han fet en grup, fet que ha afavorit la cooperació, la comunicació i el treball conjunt.
Entre rialles i proves, els infants han descobert que crear també és escoltar, observar i construir plegats.
Diversió assegurada
Una de les millors parts de l’activitat ha estat veure com gaudien.
Les rialles han estat constants i l’ambient ha estat ple d’energia, espontaneïtat i bon humor.
L’art és a tot arreu
Aquesta experiència ens recorda que l’art pot aparèixer de moltes formes diferents.
Pot ser una pintura, una escultura... o una figura creada entre companys a través del moviment i la imaginació.
Aprendre jugant
Al menjador continuem apostant per activitats que permeten als infants experimentar, expressar-se i descobrir noves maneres de relacionar-se amb el món.
Nosaltres ens ho hem passat genial... i vosaltres, us animeu a fer art amb el cos? 😄🎨💙