L’estiu ja es comença a notar

28 Maig 2026

L’estiu ja es comença a notar

El bon temps arriba al menjador amb activitats creatives, jocs i un menú que ha fet les delícies de tothom.

Ja ha arribat la calor i l’ambient d’estiu es comença a notar a cada racó del menjador ☀️🌈

Tot i les altes temperatures d’aquests dies, els infants continuen gaudint de les activitats, els jocs i les estones compartides amb la mateixa energia i il·lusió de sempre.

32-calor-2

Diversió pels més petits

Els més petits han passat molt bones estones jugant a les bitlles, compartint rialles i moments de joc amb els companys i companyes.

També han preparat unes cartes molt especials per acomiadar un dels monitors que ha finalitzat el seu període de pràctiques 💙

Una activitat plena d’afecte que els ha permès expressar tot allò que han compartit durant aquests mesos.

Pasta de colors per crear collarets

La creativitat també ha estat molt present aquesta setmana.

Els infants han tenyit pasta de diferents colors que més endavant utilitzaran per elaborar collarets ben originals.

Una proposta que combina experimentació, motricitat fina i molta imaginació.

Argila i atrapasomnis

Els alumnes més grans han aprofitat aquests dies per desenvolupar el seu costat més artístic.

Han creat figuretes amb argila i han decorat uns bonics atrapasomnis de fusta que podran endur-se a casa com a record d’aquest final de curs.

Cada creació és única i reflecteix la personalitat i la creativitat de qui l’ha fet.

Estratègia i concentració

I, com sempre, els jocs de taula continuen ocupant un lloc especial durant les estones de lleure.

Els escacs segueixen despertant molt interès entre els infants, que cada dia sorprenen més amb la seva capacitat de concentració, estratègia i respecte per les normes del joc.

El menú de l’alumne, tot un èxit

Aquesta setmana també hem celebrat una de les propostes més esperades: el menú de l’alumne 😋

Les opcions escollides han estat tot un èxit:

  • Macarrons a la carbonara 🍝
  • Hamburguesa amb ceba caramel·litzada i formatge 🍔
  • Gelat de postres 🍦

Un menú molt especial que els infants han gaudit de valent.

Recta final de curs

A poc a poc ens acostem al final del curs, però continuem omplint els dies de noves experiències, activitats i moments compartits que fan del menjador un espai ple de vida.

Calor, creativitat i moltes ganes de gaudir junts d’aquestes últimes setmanes 💙☀️