29 Maig 2026
Parlem amb les mans
Al menjador continuem descobrint noves formes de comunicar-nos i entendre’ns.
Al menjador ens agrada aprendre coses noves que ens ajudin a créixer com a persones i a conviure millor amb els altres 💙
Aquesta vegada hem volgut apropar-nos a la llengua de signes, una manera de comunicar-se que ens ajuda a entendre que hi ha moltes formes diferents d’expressar-nos i relacionar-nos.
Aprendre a comunicar-nos
Durant aquests dies, els infants han tingut l’oportunitat de descobrir alguns signes i conèixer una mica més aquest llenguatge tan especial.
Ha estat una experiència molt enriquidora que ens ha ajudat a reflexionar sobre la importància de la inclusió, el respecte i l’empatia.
Preparat amb molta il·lusió
Hem preparat aquesta activitat amb moltes ganes i molta estima.
Els infants han participat amb entusiasme, mostrant curiositat i interès per aprendre noves maneres de comunicar-se amb els altres.
Valorar la diversitat
A través d’iniciatives com aquesta, continuem treballant valors tan importants com el respecte a la diversitat, l’escolta activa i la convivència.
Petits aprenentatges que ens ajuden a construir una comunitat més oberta, respectuosa i inclusiva.
Un menjador que educa
Al menjador no només compartim àpats.
També compartim experiències, descobertes i activitats que ens ajuden a créixer com a grup i com a persones.
Esperem que us agradi
Us deixem una petita mostra d’aquesta activitat tan especial, preparada amb molta il·lusió per part de tots els infants i de l’equip educatiu.
Perquè comunicar-nos també és una manera de cuidar-nos 💙🤟🌸