04 Maig 2026
Setmana curta però plena de bon ambient
Tot i els dies festius, hem aprofitat cada moment per jugar, compartir i gaudir del bon temps.
Aquesta setmana, del 27 al 29 d’abril, ha estat una mica més curta de l’habitual per l’arribada dels dies festius 🎉
Però això no ens ha impedit viure uns dies plens d’activitats, rialles i molt bon ambient.
El bon temps, protagonista
El sol i les temperatures agradables han convertit el pati en l’espai preferit dels infants.
A infantil, els nens i nenes han pogut gaudir de diferents racons de joc i activitats lliures, escollint allò que més els venia de gust en cada moment 🛝🎨
Aquestes propostes afavoreixen l’autonomia, la presa de decisions i el joc compartit en un ambient tranquil i agradable.
Estones de lleure a primària
A primària, el pati també ha tingut un paper protagonista durant l’espai migdia.
Els infants han aprofitat les estones a l’aire lliure per jugar, moure’s i compartir moments amb els companys, gaudint d’un entorn actiu i distès.
Consolidant hàbits
En aquesta recta final de curs, continuem mantenint les dinàmiques habituals que ens ajuden a reforçar els hàbits i normes treballats durant tot l’any.
Poc a poc, es fa visible tot el camí recorregut: infants més autònoms, responsables i capaços de conviure en grup.
Una setmana amb molt bon ambient
Tot i ser una setmana curta, l’ambient ha estat molt positiu i festiu.
El comportament dels infants ha estat excel·lent, demostrant implicació, respecte i moltes ganes de gaudir plegats 💪
El valor dels petits moments
Aquestes setmanes ens recorden que no calen grans plans perquè els infants gaudeixin.
De vegades, només cal bon temps, espais compartits i ganes de passar-ho bé.
A gaudir del tram final de curs!