Un comiat carregat d’agraïment

27 Maig 2026

Un comiat carregat d’agraïment

Les famílies de 6è ens fan arribar un gest molt especial per acomiadar una etapa compartida.

Hi ha detalls que van molt més enllà d’un regal 💙

Aquests dies, les famílies de han volgut tenir un gest molt especial amb tot l’equip d’Espai Migdia, fent-nos arribar un obsequi com a mostra d’agraïment per tots els anys compartits amb els seus fills i filles.

34-equip obsequi families 6è

Un reconeixement que ens emociona

Juntament amb aquest detall, les famílies ens han dedicat unes paraules plenes d’afecte que ens han emocionat profundament.

Paraules que reconeixen la tasca d’acompanyament, escolta i cura que, dia rere dia, intentem oferir als infants durant el temps que comparteixen amb nosaltres.

Molt més que una estona de menjador

L’Espai Migdia és un temps important dins la jornada escolar.

És un espai on els infants no només mengen, sinó que també aprenen a conviure, a relacionar-se, a créixer en autonomia i a sentir-se part d’un grup.

Per això, saber que les famílies valoren aquesta feina ens omple d’orgull i de motivació.

Veure’ls créixer

Molts dels infants que aquest any acaben 6è han compartit amb nosaltres una part molt important de la seva infància.

Els hem vist créixer, guanyar confiança, construir amistats i superar reptes.

Poder formar part d’aquest camí és, sens dubte, un dels privilegis més grans de la nostra feina.

Una confiança que valorem molt

Aquest gest ens recorda la importància de la relació entre escola, famílies i equip educatiu.

Una relació basada en la confiança, el respecte i el treball compartit pel benestar dels infants.

Gràcies de tot cor

Des de tot l’equip d’Espai Migdia volem expressar el nostre més sincer agraïment.

Gràcies per la confiança dipositada en nosaltres, per la proximitat i per haver-nos permès acompanyar els vostres fills i filles en una etapa tan important de la seva vida.

Ha estat un privilegi créixer al vostre costat 💙

Moltes gràcies per tot.

Una experiència per recordar

Sens dubte, ha estat una experiència molt especial que els infants recordaran amb molta il·lusió.

Ja ho tenim tot preparat per rebre’ls! 🎶💙✨