14 Maig 2026
Una setmana diferent al menjador
Les colònies d’alguns cursos han convertit aquesta setmana en una experiència diferent i molt enriquidora.
Aquesta setmana al menjador ha tingut un ritme una mica diferent 😊
Els alumnes de 2n i 4t han marxat de colònies 🧳✨ i, tot i que els hem trobat molt a faltar, hem aprofitat aquests dies per viure noves dinàmiques i compartir moments especials.
Els petits gaudeixen del pati
A infantil, els infants han aprofitat molt el bon temps i les estones a l’aire lliure.
El pati i l’ombra de les moreres 🌳 s’han convertit en l’escenari perfecte per jugar, conversar i compartir moments tranquils amb els companys i companyes.
Dinars compartits a primària
A primària, el fet de ser menys infants ha permès organitzar algunes dinàmiques diferents.
Els alumnes han pogut dinar junts en un mateix torn, compartint taula i espais amb companys amb qui habitualment no coincideixen tant.
Aquest tipus de moments afavoreixen noves relacions i reforcen la convivència entre cursos.
Nous vincles i noves experiències
Durant les estones de pati, també han tingut l’oportunitat de jugar amb infants d’altres grups i edats.
A través del joc i la convivència, han sorgit noves complicitats, amistats i moments molt enriquidors.
Una setmana especial
Tot i ser una setmana diferent, l’ambient general ha estat molt positiu i agradable 💛
Els infants han gaudit molt de les activitats, dels espais compartits i de les estones de joc i convivència.
El valor de compartir
Aquestes petites variacions en la rutina ens recorden la importància de crear espais oberts, flexibles i plens d’oportunitats per relacionar-se i créixer junts.
Seguim compartint moments que fan especial el dia a dia 💙☀️🌿